Feliciaaa



Det är jag som är Felicia dåra,
Det är jag som äger denna blogg.
Jag bor på Gotland, i Visby och är 17 år.
Folk brukar berätta varför dom började skriva blogg,
Men jag har ingen aning, älskar att sitta vid datan helt enkelt.
Och en blogg på datan gav mej bättre anledning till att sätta mej här.
Utan att bli kallad för datanörd hah

På fritiden så går jag i skolan.
Hotell & Restaurang i 2:an
Men när ja inte är där så är jag med min pojk,
Eller med nån av mina underbara vänner.
Jag är nästan aldrig själv iallafall, jag gillar inte att va själv.
Jag tycker oxå om att shoppa, lyssna på musik, festa & sitta här självklart.

Det va lite om mej, ha det bra.

Kommentarer
Postat av: Amanda Eklund

Utvik, ända vägen till kändisskap?

2008-08-31 @ 10:55:27
URL: http://dumpamig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0