En tyst minut

En tyst minut

Det första jag fick reda på när ja vaknade var om dej.
Inatt hände det, och du är redan saknad.
Du betyde mer än allt för Susanne
& det gör ju självklart att du betyder mycket för mej.
Allt som rör mina vänner, rör mej själv hårt!
Hon & jag har pratat om det förut.
Och hon hade ingen aning om vad hon skulle göra när du gick bort.
Och nu är du borta , men jag vet att du har det bättre där uppe
och att du kommer sitta och vaka över Susanne hela hennes liv
Du kommer vara med henne i både gott & ont
Och Susanne kommer alltid känna din närvaro.

Ingen kommer glömma dej
& som Susanne alltid sa, du är guld värd


R.I.P

Norberg Johanna Louise Hildegard


Kommentarer
Postat av: Susanne

Älskade Farmor:(

2008-10-07 @ 12:32:10
URL: http://tulla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0