Fett uttråkad/irriterad

Jag e verkligen fett uttråkad.
Och verkligen inte på de bästa humöret :(
men snart kommer nog min bästis hit, du är bäst <3
och sen kanske min andra killkompis oxå kommer.
Det e tur att vissa finns ibland.
Synd att de bara e killar som bryr sej däremot.
Min tjejkompisar som ja varit vän med mycket längre,
dom märker inte äns nått, frågar äns inte.. : /  :(
Och om dom frågar o ja berättar får man typ svarat : usch vad hemskt :(
Men dom kommer ialf hit så ja får nått annat att tänka på.



tack grabbar <3

Kommentarer
Postat av: H

Kan hålla med dig, killkompisar bryr sig mera än va tjej kompisar gör, tråkigt men sant.

De bevisar ju bara vilka som är värda mer, iaf i mina ögon.

2008-10-01 @ 21:36:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0