H E J

H E J
Jag och Diana kom precis in.
Vi har vart ute på en spök runda :P
Och blivit jagade av grisen.. :/
Fett läskigt!

Ikväll har vi haft jättttttte trevligt verkligen
Enligt mej ialf xD
Vi har spelat sanning & konka :P
Som faaaaaaaaan :P
under kvällen har jag diana hanna tulla sofie jessica jack och emilia varit här :)
Så det blev ju inte helt, en tjejkväll.
Men jack är endå bög då han räknas inte som kille : )
You now i love you ;) hah

Nu ska vi se en skräckis tror jag.
Eller så ska vi se "sanning eller konsvens"

Kommentarer
Postat av: felicias icke kompis

FAN TA DEJ FELICIA DU ÄR LEBB!! FUCKKKK!!!!!!!!!!!

2008-10-05 @ 16:59:34
Postat av: Feliciaaa

haha, jack jag var inte seriös :P

2008-10-05 @ 17:31:29
URL: http://feliciaaae.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0