Internet har varit dött

mitt internet har varit dött idag :/
illa illa, så jag har varit typ lika död :P
Pluss att min data gick sönder idag oxå,
så nu sitter jag vid den jag har ute i vardagsrummet..
Skall sätta i min hårddisk i den här datan nu.
Sen skall ja typ ha den här på mitt urm ett tag.
Och omformatera den andra någongång :P

Idag när jag och nick vaknade.
Så blev de inge skola för mej för mina nycklar hittade ja inte..
Men efter ett tag hittade jag dom,
så då drog jag och solade en halvtimma.
Sen drog jag och nick till hans mamma.
han skulle hjälpa henne med hons data.
Sen drog vi til MCdonalds med hanna ot ulla och åt.
Sen cyklade vi hemåt..

Snart är det mat oxå :)
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0