Seeeg

Känner mej helt seg..
Nu har ja lov och grejer..
men ändå känner jag mej inte speciellt uppåt :/
Men det får ja jag väl ändå på .
antar att det beror på att plånboken e tom :P
Men imorgon skall jag nog dricka ialf med diana..

Idag har ja typ softat hela dagen o sett film med nick..
Diana var förbi några timmar oxå :)
Vi spelade typ kort och flummade oss som vanligt xD
Sen va kattis förbi förut en snabbis med , trevlans :D


Nu ska ja o nick fortsätta fetta oss o se film :)
Sov gott.
puss



Kommentarer
Postat av: diana

OJ OJ OOOOOOOOOOOOOJ, VILKEN BLEK OCH HÄRLIG VINTER BILD PÅ MIG OCH DIG! <<<<<<<<<<3 ahahh :)

2008-10-20 @ 09:59:49
URL: http://dirtee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0